Någon som är riktigt uppmärksam kanske märker att min spin-off-blogg om konsumtion och loppis inte längre existerar. Det är inte det att jag plötsligt don’t give a shit about de frågorna, utan snarare det att min energinivå ligger skrämmande nära noll och därför får allt extra utöver det livsnödvändiga (äta, skita, duscha, läsa böcker) säga tack och hej. Den här bloggen tänkte jag dock låta leva. Tills vidare åtminstone.

3 reaktioner till “

    1. det där hade jag inte sett, så tack för länken! jag gillar hur de vill visa att de tänker utanför normen och har gjort ett tredje alternativ istället för bara ”he” och ”she”, men kan för allt i världen inte förstå VARFÖR spolarvätska överhuvudtaget behöver könas, ens som en kul grej…

Kommentera

