julkalender – lucka 12

Och lite lättsammare, lista årets 5 bästa blogginlägg (dina egna eller andras)

Den här listan kommer att vara väldigt egocentrerad, bara så ni vet. Jag har läst otroligt många bra blogginlägg på massa olika bloggar det här året och det är just därför jag inte har med någon annans inlägg än mina egna i listan. Jag minns inte på vilka bloggar jag har läst vilka inlägg eller när och det känns aningen tidskrävande att börja gå igenom alla potentiella bloggarnas arkiv för 2014, för att hitta inläggen. Så jag bjuder istället på mina (enligt mig) fem bästa blogginlägg från det gångna året. Håll till godo.

”Hur en depression förföljer en inom vården” om hur läkare har svårigheter att ta mina fysiska krämpor på allvar eftersom jag tidigare varit diagnosticerad med depression.

”Att leva i verkligheten via nätet” om att den sociala interaktionen man får via internet kan vara en väldigt viktig livlina för personer med psykiska eller sociala problem.

”Det där med tjejiga tjejer” om idiotin med att se ner på det som generellt anses vara tjejigt.

”Det stora menskopps-inlägget” om menskoppar.

”Bi visibility day” om bisexualitet och varför det borde synliggöras mer.

Kommentera

