”ett ritstift i din rumpa” 4 år

Min blogg fyller hela fyra år och det tänkte jag fira med att ni får ge önskemål på inlägg och rubriker ni vill att jag ska skriva om, så ska jag göra mitt bästa för att göra er till viljes. Shoot.

Och här kommer lite statistik över de år som gått (sedan jag bytte till wordpress från papper.fi):

De tre mest lästa inläggen: ”Tjejtidningarna lär dig hur man knullar””Penetrationsnormens avtryck på sex mellan kvinnor” och ”Uppdatera din kvinna till en bättre version!”

De tre mest kommenterade inläggen: ”Ha aldrig kort kjol, du vet aldrig vad som hittar in under den””Riktiga män tar inte civiltjänst” och ”Evighetsprojektet” (tyvärr verkar bilderna ha sagt upp kontraktet).

De fem mest använda sökfraserna folk har kommit hit med: ”menskopp”, ”ett ritstift i din rumpa”, ”hur man knullar”, ”porrblogg” och ”hur knullar man” (användningen av fraserna om hur man knullar kan tänkas ha ett samband med att det inlägg som är det mest besökta ligger på just den platsen..).

Kommentera

