frågestund

Jag pyser till Helsingfors imorgon och förväntar mig att ni lämnar många intressanta (och ointressanta) frågor i kommentarsfältet tills jag är tillbaka. Deal?

7 reaktioner till “frågestund

  1. Du har en rätt så nischad blogg. Känns det någon gång som om du bara vill skriva darvel och om ljusröda enhörningar eller nåt liknande? Eller har du kanske andra plattformer för sådant ”strunt”?
    Sen vill jag förstås veta: hur var Pride? Var det vilt, vått och färgglatt? ;)

  2. Jag läser inte din blogg speciellt frekvent, så jag har inte så mycket att fråga om eftersom jag inte har så bra koll på vad du står för. Men ”en” fråga har jag i alla fall.

    Jag har sett att du har en del foton där texten är på finska, hur kommer detta sig? Bor du i Finland? Är du född i Finland? Har du finska eller svenska som modersmål, eller kanske båda, eller något annat språk?

Kommentera

