det där med att underordna sig naturens lagar…

vbl 080613

Jag undrar om datorer, internet, bilar, elektricitet och allt annat man dagligen använder räknas som att ”underordna sig naturens och skapelsens lagar”.

Insändaren är saxad ur Vasabladet den 8.6.2013.

 

4 reaktioner till “det där med att underordna sig naturens lagar…

  1. Oh jag blev så stolt över min 80-åriga mormor här om dagen när jag var till hennes på kaffe. Jag vet inte hur i all världen vi kom in på ämnet, men hon började prata om hur fel hon tycker det är att samkönade par inte får adoptera. Jag satt som helt ”GO MOMMO” i mitt huvud. Sen pratade hon vidare om att eftersom de i nuvarande läge inte får adoptera så tycker hon att det är en superidé att ett lesbiskt par skaffar barn med ett bögpar, så får ju barnet hela 4 föräldrar som älskar det.
    Det finns hopp för den äldre generationen också :D

Kommentera

