sex

På bloggen Intersexorwhat tipsades om ett väldigt bra inlägg om definitionen av sex. Läs det!

2 reaktioner till “sex

  1. Hej!
    Hittade din blogg idag, och är helt fast! Du vann över mig 100% med inlägget om vikt, någon gång i december (jag har läst ganska långt bak i din blogg, innan jag kom på att jag måste göra något annat idag också, haha)
    Hur som helst, jag har ganska nyligen börjat intressera mig för jämställdhetsfrågor, och undrar om du vet sidor och bloggar, förutom din, som kan vara bra att läsa?
    Kram!

    1. vad roligt att höra att du gillar min blogg! jag följer mängder av mer eller mindre intressanta bloggar som berör jämställdhet ur olika vinklar, kan slänga ihop ett inlägg med tips på några!

Kommentera

