för alla vill väl ha gruppsex

(Bilden är en länk till flashback- tråden)

7 reaktioner till “för alla vill väl ha gruppsex

  1. Hahahahaha, fast man inte borde få skratta åt något så här tragiskt.

    Ps. Fick mail om att du lämnat några kommentarer på min blogg, men kommentarerna var försvunna då jag skulle läsa dom?!

  2. Flashback forumen måste man ta med en nypa salt, det finns långt värre diskussioner än så där. En gång hittade jag en tråd som gick ut på att man skulle lägga ut bilder på sin flickvän / ex.

    1. senast jag var där scrollade jag förbi diverse halvskumma trådar i stil med ”har vita tjejer rosa fittor?”, kanske av den orsaken flashback är ett sånt underhållande ställe att hänga på (förutom i feminism och jämställdhetsforumet..)

Kommentera

