tatueringar och marknadsvärde

Produkter har marknadsvärde, inte kvinnor. Resten orkar jag inte ens kommentera…

3 reaktioner till “tatueringar och marknadsvärde

  1. För mig stämmer det här faktiskt, speciellt då det handlar om stora tatueringar. För mig är det som att måla om sin Ferrari med borste hemma i garaget eller sätta klistermärken på sin gold top Les Paul.
    Det sagt – det är sist och slutligen DIN Ferrari och du (här i betydelsen ‘man’) får göra precis vad du vill med den.

    1. jag störa mig inte på att han tycker tatueringar är fula, lika lite som jag stör mig på att någon annan tycker det. att jag tycker det är snyggt med tatueringar, oberoende kön, betyder inte att alla tycker det, inte heller att alla borde göra det. det är sättet han skriver på och då framförallt när han skriver om kvinnans marknadsvärde som får mig att koka lite.

  2. det är som dom som säger: where there is noise there is money, med sin avsiktligt chauvinistiska text har han lyckats få sjutusen tummen upp på fb och nästan tusen kommentarer, och du har länkat till honom.. vad skriver folk inte för sina femton minuter?

Kommentera

