tjejtidningarna lär dig hur man knullar

Jag läste en del tjejtidningar när jag var yngre och fick därifrån veta allt man behöver kunna om sex. Det första man lärde sig var att alla var straighta, ytterst sällan fanns ens antydningar till att det fanns något annat alternativ. Det andra man lärde sig var att det viktigaste gällande (hetero-)sex är att killen blir nöjd.

Jag surfade för en tid sedan in på Veckorevyns hemsida för att kolla ifall läget ändrats eller om det fortfarande ser likadant ut. Döm om min förvåning när jag under frågan hur man ger oralsex inte bara fick läsa om hur man slickar och suger på penisen, utan också att man ska ta det försiktigt med tungan när man går ner på en tjej. Jag har ingen aning om ifall tipsen är menade åt de som praktiserar sex med andra kvinnor eller åt killar som vill tillfredsställa sina flickvänner, men hur som helst är det en klar förbättring.

3 reaktioner till “tjejtidningarna lär dig hur man knullar

  1. Oho, detdär är ändå säkert ganska nytt eftersom jag har läst många insändare som folk har klagat på att diverse tidningar är för hetero-inriktade. Grattis VR till förbättringen :)

Kommentera

