”jag skulle aldrig bli medlem på en dejtingsajt innan jag provat precis allt annat!”

Varför är det fortfarande loser- status på att nätdejta? Idag lever många en stor del av sina liv på internet, så varför skulle man inte kunna ragga där också utan att det ses som konstigt?

4 reaktioner till “”jag skulle aldrig bli medlem på en dejtingsajt innan jag provat precis allt annat!”

      1. Hon sa inte, men jag kan föreställa mig att väldigt många bara har ett par standard-meddelanden som de copy pastear åt alla de finner ens det minsta attraktiva. Det blir mera meat-market än seriös dejting.
        Å andra sidan har jag förstått att idioter är idioter även på riktiga dejter.

Kommentera

