Finland 2012

5 reaktioner till “Finland 2012

  1. jo. fast jag undrar nog om hon inte försökte vara satirisk. resten av hennes blogg verkade vara vettigare. (eller så försöker jag bara övertala mig själv för att jag inte vill tro att det finns folk som faktiskt tänker så)

  2. Man blir lika förvånad och ledsen varje gång man stiger ur sin egen bubbla där tolerans och öppenhet råder och ser hur många bakåtsträvare det ännu finns… sakta mak, sakta mak förändras vi väl. Hoppas jag.

  3. Vet inte vilket som är värre. Att hon menade det hon skrev eller att hon inte insåg att man inte kan skämta om vadsomhelst, speciellt inte som politiker.

Kommentera

