evighetsprojektet

Jag trodde aldrig att jag skulle lägga ner så här mycket tid på ett soffbord, men det var fan värt det.

Texten på vägghyllan är snattad ur Crashdïets låt ”Riot in everyone” och jag lovar att den var ett projekt i sig att måla…

”you gotta be strong and make up your own mind – be yourself not a puppet in their freakshow”

21 reaktioner till “evighetsprojektet

    1. oj vilken ära det vore! men äsch, det var synd att han inte har lika bra smak! (jag tänker inte säga att du ska försöka få honom att ha samma smak, för det är ungefär det mest idiotiska man kan göra i ett förhållande, att börja modifiera sin partner som man vill ha denne…)

      1. Nä de ska man int göra! Bäst att bara skilja sig och hitta nån som vill ha ett sånt där soffbord iställe.

        Visserligen har min man hemskt bra smak då det kommer till inredning.. den är bara så annorlunda från min.

        1. vet du, jag tror det är enklare att skaffa en bostad med två vardagsrum istället, så kan ni liksom ha varsitt soffbord! eller så kompromissar man, men det kan ju bli hemskt misslyckat ifall det vill sig…

Kommentera

