”jag hånglar gärna, men det är för gay att knulla”

Det är  lite skrattretande att så många tjejer gärna hånglar lite med andra brudar då och då, men aldrig i livet skulle knulla med dem, för de är ”ju inte lesbiska heller”.

9 reaktioner till “”jag hånglar gärna, men det är för gay att knulla”

  1. Jag är lite likadan, jag klappar gärna en man på axeln för att visa uppskattning, men jag vill inte knulla med honom.

    1. då vet jag ju förstås inte om jag själv kanske skulle likställa en klapp på axeln med hångel, men det är det säkert helt okej att göra ;)

  2. Jag hånglar gärna med en tjej. Jag ligger gärna med en tjej. Men jag har aldrig haft några (”kärleks”)känslor för en tjej.

    Vad gör det mig till?

    1. förutsatt att du även dras till män skulle jag spontant säga bisexuell, och ifall dragningen bara är åt det kvinnliga könet, homo.
      och apropå det förstnämnda, att man har sexuella känslor för personer av ett visst kön betyder inte att man måste ha emotionella känslor för det könet, precis som det att man gärna knullar med en viss person inte i sig behöver betyda att man blir kär i personen ifråga. och jag är av den åsikten att en människa kan kalla sig bisexuella trots att denne inte känner både emotionell OCH sexuell dragning till båda könet, det räcker liksom med det ena.
      men som jag tidigare skrivit om är det inte jag eller någon annan som definierar din sexualitet.

      1. Det är en jävligt intressant sak egentligen. Man måste tillhöra ett fack – homo, bi eller vad fan man nu är. Folk verkar tycka det är så viktigt, men jag bryr mig inte. Därför hade jag väl inte riktigt tänkt på det tidigare, vad jag ”är”.

        Jag har aldrig (hittills) haft känslor för en tjej, så har bara automatiskt tänkt/trott att jag var hetero, men på det sexuella planet så är jag absolut bisexuell.

        Man lär sig något nytt (om sig själv) varje dag. :)

        1. människan har ett behov av att kategorisera saker (och andra människor). det känns lite sorgligt att man förväntas sätta namn på sin sexualitet (även om det kan verka som dubbelmoral att just jag, som gnäller om sexualiteter hit och dit all the time, säger det) och jag tror att det i viss mån begränsar en.

Kommentera

