”om du tvättar bilen får du knulla ikväll”

På det här inlägget kom en kommentar om att sex inte ska vara ett maktmedel i ett förhållande, och nej det borde det inte vara, men ändå verkar det vara ett rätt utbrett fenomen. Och jag är lite intresserad av att höra hur okej ni anser det vara att, istället för att bestraffa, belöna någon med sex.

4 reaktioner till “”om du tvättar bilen får du knulla ikväll”

  1. Om lusten sitter i bilen så får det nog vara för min del…

    I mina öron låter det där som ”Jag gillar inte ha sex med dig, men gör du det och det så ställer jag upp”.

  2. Men sen när man vari tillsammans i tio år,har en liten barnaskara som aldrig sover,är totalt slutkörd och sex är det sista du längtar efter på kvällen men den andra gärna vill. Då tycker jag att en liten förhandling kan sitta rätt. Gör du detta för mig så gör jag detta för dig. Hellre hjälper den som har lust till lite mer än vanligt än vet att den andra bara är vresig och trött senare (och alltså inte har lust att knulla).

Kommentera

