män ska vara män, kvinnor ska vara fejk

Jag läser forumtrådar på idioternas högborg Flashback och hittade en angående kvinnor med fjun på överläppen. De har en jävla massa rambambula om de små fjunen som syns så bra i solljus och hur äckliga de är. Vissa jämför till och med hångel med en brud som har fjun på överläppen, med att hångla med en persika. Sedan räcker det såklart inte med att gnälla över håret på överläppen utan diskussionerna går vidare till resten av kroppen och om man ska följa de här människornas råd ska man som kvinna vara hårfri från topp till tå, förutom hjässan, ögonfransarna och smala välformade ögonbryn. Nej kyss mig.

5 reaktioner till “män ska vara män, kvinnor ska vara fejk

  1. Våga inte smutskasta Flashback framför mina ögon än en gång Mikaela. Det forumet är det enda forumet där du kan uttrycka din åsikt rent, hur jävla politiskt okorrekt den än må vara. I en värld där vi ständigt övervakas så är ett forum som Flashback guld värt. Visst, anonymiteten leder till att vissa forumdelar håller ganska låg kvalité, och vissa trådar startas enbart för att reta upp olika grupper, eller iaf för att få igång en diskussion. Vilket du verkar vara offer för. Försök att läsa om lite andra saker än bara feminism på Flashback så ska du se att det är allt annat än idioternas högborg.

    Länge leve Flashback

    1. det ÄR bra att ett ställe som flashback finns, det håller jag med om. ibland råkar man på riktigt intressanta och vettiga diskussioner, men det stället kryllar ändå av en massa idioti (troll och rent jävelskap) där. ifall du kollat riktigt noga på länken ser du att den inte finns under ämnet feminism, och kan av det dra slutsatsen att jag inte enbart koncentrerar mig på det. (för att läsa diskussioner om feminism föredrar jag feminetik.se framför flashback, eftersom det sistnämnda speciellt inom den här kategorin svämmar över av osakliga diskussioner).

  2. oj gud. jag visste inte att killar kunde vara såna douche bags. kanske man borde påpeka åt dem också hur asäckligt det är med män som går runt med päls på armar, ben och bröst, för att inte snacka om armhålor. väx upp, killar.

Kommentera

