botox

Bloggkommentatorn har kommenterat några rynkor hos Linn och debatten går het. Hur elak man får vara på nätet, oberoende om det är ironi eller inte, kan diskuteras, men det roliga med den här grejen är ju att Linn själv inte brydde sig, utan att någon annan tog illa vid å hennes sida och började tjafsa. En frisk fläkt över bloggosfären.

2 reaktioner till “botox

  1. Jag var besviken på att dom inte var elakare mot mig. Dessutom tyckte Eva Pursiainen det var roligt när jag kallade henne för Eva Pussynainen. Jag efterlyser mer elakhet (mot mig) :-)

Kommentera

