rakning

Många säger att de rakar sig för sin egen skull, inte på grund av att någon annan eller stereotyperna säger så. Men har man passerat för-sin-egen-skull-gränsen om man tackar nej till sex för att man är orakad på diverse ställen?
2 reaktioner till “rakning

  1. Man kanske rakar sig för sin egen skull, men man rakar sig för andras ögon.Tror inte någon sku raka sig om den bodde ensam på en öde ö var ingen såg buskaget. Jag har undvikit sex pga orakade ben – och har säkert gått för långt, men samtidigt påstår jag inte heller att jag bara rakar mig för min egen skull.

Kommentera

