offentlig amning handlar om att visa brösten?

Varför är det så usch och fy att amma öppet, på mer offentliga ställen än hemma i soffan? Vad är det som gör det så stötande? Det handlar om en mamma som matar sitt barn, ingen jävla striptease.

7 reaktioner till “offentlig amning handlar om att visa brösten?

  1. På tal om bröst (???) jag behöver hjälp! Får inte någon header till min pepparblogg… alltså, dom blir alltid för stora och konstiga och så syns bara en liten bit av min bild. Och jag har gjort allt!Och du är ju så smart så kanske du vill upplysa mig?

    1. på tal om bröst ja ;) har du kollat så att bildens pixelstorlek stämmer överens med hur bred headern på bloggen är? jag minns inte exakt hur stor den ska vara, men det borde vara lite över 800 px :)

Kommentera

