jämställdhet

Yttrandefrihet är guld värt och jag stimuleras oerhört av att höra andras åsikter om saker man tycker olika om. Genusnytt är en blogg jag med jämna mellanrum läser, till stor del i det här syftet. Oftast får inläggen mig att reflektera och försöka se saken ur samma perspektiv, men ibland får de mig fan att gå i taket.
2 reaktioner till “jämställdhet

    1. du är inte dum för att du frågar, alla är inte lika hetsiga som jag och ser rött på samma saker! :) det var främst inlägget och att han försökte få artikeln att handla om jämställdhet. det kändes inte helt okej. och sedan kommentarerna på jämställdhetsbloggar överlag är ju en sak i sig… :D

Kommentera

