när förlorar man egentligen oskulden?

Att anse att man förlorar oskulden när man har penetrerat eller blivit penetrerad är en följd av normtänkande. Ąr en lesbisk kvinna oskuld fastän hon haft femtio kvinnliga sexpartners? Kan man förlora oskulden genom en avsugning? Och är man oskuld ifall man blivit penetrerad analt men inte vaginalt? När blir man egentligen av med den mytomspunna oskulden?

2 reaktioner till “när förlorar man egentligen oskulden?

  1. Önskar och antar att detdär är en fråga vars rätta svar varierar bland oss alla.Det handlar ju om mogenhet och när man själv anser att man nått dendär "gränsen".Gay som jag är, är det för mig självklart att oskulden förloras i och med att man har samlag/sexuellt umgänge med en kvinna eftersom att jag inte ens överväger att ligga med män.Är det inte så, får jag väl förbli oskuld hela mitt liv då (;SKÖN BLOGG!

    1. svaret varierar nog väldigt mycket beroende på vem man frågar av, har jag märkt… för mig är det också självklart att oskulden förloras iochmed sexuellt umgänge med antingen en kvinna eller en man ^^, tack så mycket! :)

Kommentera

