livsmål

Känslan man får när allt plötsligt fallit på plats, när man är nöjd med livet som det är här och nu. Ąr inte den känslan ett ganska bra mål i livet?

6 reaktioner till “livsmål

  1. sv: nej det är de ju inte för dom får väl tycka vad dom vill och tycker man det är fel så ska ju andra acceptera det!

  2. Jo det är det väl, hur mycket som krävs för det är sedan individuellt, och vissa har också som mål i livet att kontinuerligt expandera sig hela tiden för att bli mer, kunna ge mer och kunna uppleva mer.

  3. Den känslan är ett bra mål. Jag strävar efter lycka. Och jag vet att får jag jobba med något jag gillar, eller försörja mig på nåt jag gillar, och har tak över huvudet och mat på bordet, då är jag lycklig.

    1. lycka är ett bra mål, i viss mån handlar väl mitt inlägg också om någon form av lycka, även om det inte är riktigt samma sak som att vara nöjd med livet.

Kommentera

