män som gillar analsex är egentligen homosexuella

Det finns många män som säger sig gilla att penetrera en kvinna i det bakre hålet. Att ta någon i röven är den ultimata njutningen, men ve och fasa om någon föreslår att mannen själv ska ta emot penetration, ”JAG ĄR VĄL FAN INTE B֖G HELLER?!”.

Men vet ni, om vi ska bögstämpla analsex är det ju faktiskt större stämpel på att ge än att få. För det första har kvinnor en fitta, i vilken man gör barn, och alltså måste vara menad för penetration. För det andra har män g-punkten i röven, det har inte kvinnor. G-punkten ger njutning och att vilja uppleva ultimat njutning är inte ett dugg homosexuellt. Däremot att vilja penetrera ett ställe vilket män upplever stor njutning av måste ju vara jävligt bögigt.

2 reaktioner till “män som gillar analsex är egentligen homosexuella

    1. jag tänkte bara koncentrera mig på kommentaren om homosexualitet ifall män gillar att bli tagna i röven (eftersom jag inte håller med om). kanske jag borde återkomma senare till kvinnor som gillar analsex?

Kommentera

