att ladda ner

Det är inte sällan jag får frågan varför jag köper skivor och inte bara laddar ner musiken. Banden får pengar från skivan jag köper, det är de värda. Och hur underbart på en skala känns det inte att öppna ett skivfodral och sätta in en riktig tvättäkta skiva i stereon?

2 reaktioner till “att ladda ner

  1. Stödjer dig i din vilja att stödja de stackars fattiga banden!…dock vet jag inte om detdär med att öppna skivfodral osv. Jag öppnar det en gång, slår in på datorn, lägger skivan i förvar.

    1. jaa det är ju helt otroligt synd om de stackars fattiga banden som lever i skjul och producerar musik med hjälp av saker de hittat på skrottippen! jag tycker inte att det är inte samma charm att spela musiken från datorn som från en riktig stereo :(

Kommentera

