kalle anka

Alltså… Någon tyckte just att det här ser ut som Kalle Anka. Månne han har skolkat för många biologitimmar?

2 reaktioner till “kalle anka

  1. du som läser så mycket böcker, kan du tipsa om dina 3 bästa böcker?Du kan välja bort de från Sofi Oksanen, de är jag redan beundrad av! ;)

    1. oj, det var svårt! det beror väl lite på vilken genre du är ute efter, men åtminstone "smuts" av katarina wennstam tyckte jag var väldigt läsvärd (det har också kommit en fortsättning på den, "dödergök", men den har jag inte läst). sedan är jag lite fan av torey hayden, som skriver verklighetsbaserade böcker om sitt jobb med barn som har olika problem och tillexempel inte pratar överhuvudtaget. hon har skrivit en hel del böcker, dock känns de ibland lite enformiga om man har läst flera andra. och om du inte redan är bekant med lisa jewells böcker, läs dem! de är otroligt underhållande och åtminstone jag hade väldigt svårt att lägga dem ifrån mig. hoppas du får någon nytta av tipsen :)

Kommentera

